نیمروز از شبکه ی 3




    نیمروز از شبکه ی 3


   وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز از شبکه ی 3
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 16435
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2331
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» تشکر

واقعا وقتی به آمار وبلاگ سری زدم شرمنده ی شما دوستان شدم اصلا توقعات کم تر از این بود حالا میفهمیم نیمروز چقدر طرفدار داره.

آمار بازدید از وبلاگ از زمانی که وبلاگ رو ساختیم بدین گونه بوده است.

از 6روز قبل  به ترتیب 203 روزدوم-196-روز سوم171-روز چهارم219-144روز پنجم854-روز آخر1744روز آخر که تا تاریخ 1390/3/18 ساعت 11:51 دقیقه ی شب.در مجموع از زمان ساخت وبلاگ تا الان4488 نفر نیمروزی از وبلاگ حقیر بازدید کرده اند

به هر حال تشکر.

 



نظرات شما عزیزان:

hiutap
ساعت10:00---31 شهريور 1390
salam pas chat roome nimrooz koja gheybesh zaaaaaaaaaad ta dishab bood ama hala chera harchi migardam nis???????

sharrr
ساعت20:30---30 شهريور 1390
اسم اصلیشم ساسان حیدری هست

sharrr
ساعت20:28---30 شهريور 1390
اینرو در خصوص سوال آقا نیما نوشتم

sharrr
ساعت20:27---30 شهريور 1390
اینرو در خصوص سوال آقا نیما نوشتم

sharrr
ساعت20:27---30 شهريور 1390
اینرو در خصوص سوال آقا نیما نوشتم

sharrr
ساعت20:25---30 شهريور 1390
سلام ساسی مانکن یه خواننده ی شیش وهشت خونه که میتونی بری تو سایتش و اطلاعات کسب کنی به نظر من خواننده ی خالتور خزی هست که مجوز هم نداره و خودشم جز رپرهای درجه 1 حساب میکنه

نیلو
ساعت11:54---29 شهريور 1390
میخوام از برنامه خوبتون تشکرکنم ولی یه انتقادم دارم به علی آقا بگین اینقدر تکراری نباشه تا برنامه جذابتر بشه برنامتون اولا جذابتر بود

آهو
ساعت0:07---29 شهريور 1390
باید چی بکی فاطمه جان منظورت را نفهمیدم.

فاطمه
ساعت21:36---27 شهريور 1390
کودوم سایت سایت خودشون؟اگه منظورش سایت خودشون بود باید بگم که من تو سایت خودشون رفتم راستکی بود ولی هیچ چیز جالبی نداشت اگه منظورش با این جا بود باید بگم که...

آهو
ساعت21:04---27 شهريور 1390
فاطمه جان امروز داداش علی یه چیزای در مورد این سایت میگفت،میگفت که این سایت راستدگی نیست راست میگفت،یا شوخی میکرد.

فاطمه
ساعت21:04---26 شهريور 1390
هر وقت این چرت و پرتا رو میگین تو دل من خالی میشه جون ننتون علی رو تو دلتون دوست داشته باشین

طرفدار
ساعت12:59---26 شهريور 1390
عزیزم جشن میلادت مبارک.تقدیم به مجری گل خودم.تولدت مبارک.

فاطمه
ساعت22:33---25 شهريور 1390
سلام اهوووووووووووووووووووووووو میای تو وبم منم دلم برات اندازه ی نقطه روبرو شده بود ببین .

آهو
ساعت16:07---25 شهريور 1390
خواهش میکنم شکیبا جان.

شکیبا
ساعت15:30---25 شهريور 1390
دمت گرم آهو جان.


آهو
ساعت11:47---25 شهريور 1390
فاطمه جان دلم نیامد از شما جدا شم تو کجا بودی دلم برات یه زره شده بود.

فاطمه
ساعت0:23---25 شهريور 1390
ا اهو خبیییییییی؟مگه تو با من ونرگس بای نکردی؟

آهو
ساعت22:44---24 شهريور 1390
زهرا خانوم از خودت حالت بهم بخوره نه از ما راستی ما باهم دیگه جر و بهس میکنیم به تو چه.

زهرا
ساعت18:38---24 شهريور 1390
حالم از تو اهو و شکیبا بهم میخوره اه اه اه

شکیبا
ساعت14:37---24 شهريور 1390
ما که دعوا نداریم آهو جان.........
خدا قوت.....
به قول علی آقا ، ما شوخی میکنیم.........


نیمروزی پرسپولیسی
ساعت10:37---24 شهريور 1390
قربون دهنت غزال /اهو/خانم ..شکیباخانم انگار داره بد میشه برات کسی اینجا نیست طرفداریت کنه یعنی استقلال طرفدار نداره ......اصلا به این کلمه تیمتون توجه کردید.اگه خوب توجه کنید میفهمید //استقلال//قسمت اخرش چیه لال البته توهین نباشه تو دیدی یه استقلالی بیاد زبون در بیاره حرفی بزنه در مورد تیم خودتون مگه نمیبینی همه میگن تیمی که ضعیف تره تلاش بیشتری میکنه پس منتظر باخت گریه باشید

آهو
ساعت23:40---23 شهريور 1390
نرگس جون رشته تو چی کار خیلی واجبی دارم میشه بهم بکی.

آهو
ساعت23:38---23 شهريور 1390
بنویس نام مرا در کف دستت،تا به قنوت نبری از یادم.

آهو
ساعت23:36---23 شهريور 1390
گجلر تک اوتوروب تک قالاسان عالمی وار،اوگچن گونلره تک آغلیاسان عالمی وار،منده بیرگون بوتون عاشیقلر ایچینده یاشادیم،عاشیقین گوز یاشینا آغلیاسان عالمی وار.(داداش نیما اگه نتونستی بخونی به اون دوستت که اهل تبریزه بگو تا برات بخونه)

آهو
ساعت23:26---23 شهريور 1390
(شکیبا) میبریم خوبشم میبریم از همین العان واسه خودتون دستمال کاغذی بکیرین.

آهو
ساعت23:23---23 شهريور 1390
(شکیبا) اینجا همه طرفتار پیروزیه شما هم لطف کنین با پای خودت بری بیرون و به پیروزی توهین نکنی و گرنه ما با لگد میندازیم بیرون.مگه نه داداش نیما

آهو
ساعت23:19---23 شهريور 1390
(شکیبا) درسته که من طرفتار تراگتورم اما قبل از آن طرفتار پیروزی بودم اجازه نمیدم به اون توهین کنی راستی ما پیروزی ها وقتی برنده میشیم زیاد خوشحال نمیشیم بلکه وقتی میبازیم سرمون را باغرور بالا میبریم که تا آن جایی که توان داشتیم تلاش کردیم انشاالاه امسال برادران تلاش زیاد میکنن و برنده میشن من که دعا میکنم.مگه نه داداش نیما

آهو
ساعت23:10---23 شهريور 1390
داداش نیما یاخجیان کدوم طرف تبریزه،منظورم شمال یا جنوب اسمش را شنیدم اما نمیدانم کدوم طرف خوبه یا بد منظورم جنگل داره آب و هواش چطوره.

آهو
ساعت23:04---23 شهريور 1390
واقعا داداش نیما،(حالن یاخجدی) راستی خیلی خوشحالم که همشهری شدیم انشاالاه برای همیشه همشهری باشیم اگه خوشد بیاد و قبول کنی.

آهو
ساعت23:00---23 شهريور 1390
سلام نرگس جوووووووووووووووووون دلم برات به اندازه میکروب شده بود کجا بودی راستی من هم وقت به خاطر تو آمد به خدا راست میکم درسام خیلی سخته،پشیمانم که رشتم را کامپیوتر برداشتم.

آهو
ساعت22:56---23 شهريور 1390
سلام اگه پیروزی 13 باشه سرور استقلال است استقلال را شکست میده من بهتون قول صد در صد میدم تراکتور اول پیروزی دوم

نیمروزی پرسپولیسی
ساعت21:14---23 شهريور 1390
عزیزم این رای هست که تیم روتشویق میکنه انشاا...وباکمک خدا میبریم

شکیبا
ساعت20:21---23 شهريور 1390
رای که مهم نیست
عمل مهمه عزیز
حالا ما هم که بخیل نیستیم اگه تونستین ببرین!!!!!


نیمروزی پرسپولیسی
ساعت16:28---23 شهريور 1390
اره جون خودت تو دربی میبینیم کی میبره روتو برم همون دفعه 3/2نتیجه رو واگذار کردین ولی مانتیجه رو گرفتیم پس خوب دقت کن کی داره میبره کی داره میبازه عزیزمانگار برنامه 90 رو ندیدی ببینم کدوم تیم طرفدار بیشتری داره ورای پیروز شدن باکدوم تیمه

شکیبا
ساعت22:00---22 شهريور 1390
اون 6تایی مرد نیمروزی پرسپولیسی جان.

دور،دور استقلال و تراکتوره.
زنده باااااااااااااد استقلال.
سیزدهم جدولی هاااااااااااااا.
دروووووووود استقلال.


نیمروزی پرسپولیسی
ساعت19:54---22 شهريور 1390
انشا ا...که نتیجه همه بازیها به نفع پیروزی میشه /666666تا این قدر حرف نزنید

پیروزی
ساعت16:07---21 شهريور 1390
اقا نیما چندتا خواهر برادرید...معذرت میخوام فضولی نباشه

نرگس
ساعت23:08---20 شهريور 1390
سلام آهو ابجی جونم تنگ شده بود دلم برات ..دوست دارم خیلی زیاد.فقط بخاطر تو برگشتم.

شکیبا
ساعت19:29---20 شهريور 1390
نیما جان شما دیگه روی پرسپولیس حساب باز نکن. از بدو ورود استیلی پیروزی دیگه اون پیروزی نشد ونمیشه.
فقط استقلال و تراکتور.


یه استقلالی
ساعت14:05---19 شهريور 1390
مگه استقلالی ها دل ندارن با این انکه نتیجه گیری استقلال از پیروزی بهتر بوده و امیدوارم باشه ولی شما پیروزی ها هنوز ادعا و پز میدید و حسابی هم شعار میدید حالا مگه چی شده شما که 13هم و ما 2دومیم اخه چرا از سکوت ما استقلالی ها کم خرج کردن ما سو استفاده میکنیدیک استقلالی

یه استقلالی
ساعت13:55---19 شهريور 1390
مگه استقلالی ها دل ندارن با این انکه نتیجه گیری استقلال از پیروزی بهتر بوده و امیدوارم باشه ولی شما پیروزی ها هنوز ادعا و پز میدید و حسابی هم شعار میدید حالا مگه چی شده شما که 13هم و ما 2دومیم اخه چرا از سکوت ما استقلالی ها کم خرج کردن ما سو استفاده میکنیدیک استقلالی
پاسخ:نه حالا اولای فصله پرسپولیس ارنج خوبی پیدا نکرده. در ضمن ما دعوا نداریم که رقابت هیجانی هست. ففقط تراختور


آهو
ساعت0:12---19 شهريور 1390
طرف های شما در چه حاله،طرف های ما خیلی شلوغه همه دارن جیغ و داد میکشن.میکن یاشاسین تراختور.واقعا ما تبریزها در همه چیز قهرمانیم این هنوز یه زرشه حالا بقیش را ببین چکار میکنن.پاسخ:گفتم که ما الان ساکن تبریز هستیم منطقه یاخچیان

آهو
ساعت0:06---19 شهريور 1390
عزیزم اشا اشا/سوگلیر داشا داشا/بیرجانم وارثروتیم/اودا قربان داداشا.

آهو
ساعت0:03---19 شهريور 1390
بله افتخار میکنم که اهل تبریز هستم.
پاسخ:ا تازگیها همشهری شدیم
الانم به خوبی دارم ترکی صحبت می کنم


آهو
ساعت22:16---18 شهريور 1390
داداش نیما کجا هستی مشهد یا تبریز.
پاسخ:تبریز


آهو
ساعت22:14---18 شهريور 1390
راستی داداش نیما تراکتور اول شود استقلال باخت دوم شد.خیلی خوشحالم که به این تهرانیها حرص میدیم.تهرانیها از ما بدشون میامد حالا ببین ما اونها را شکست دادیم.
پاسخ:مگه تبریزی هستی


آهو
ساعت22:07---18 شهريور 1390
محل میزارین اما جواب نمیدین

آهو
ساعت23:58---17 شهريور 1390
نرگس جون تو چند سالته

آهو
ساعت22:05---17 شهريور 1390
سلام نرگس جون من مثل تو من هم امروز اصلا فرست نکردم،یعنی میخواستم به برنامه نگاه کنم اما دایم نگذاشت گفت باید درسات را بخونی من که دختر حرف گوش،رفتم در سام را بخونم.راستی نرگس جون دیکه داداش نیما محل نمیزاره جواب من را نمیده خیلی از دستش ناراحتم بهش گفته بودم دیگه به سایت نمیام اما دلم نمیاد از تو جداشم.نرگس جون یه جورای به تو علاقه پیدا کردم خیلی خوشحالم که با تو دوستم خیلی دوستت دارم.
پاسخ:بابا چرا محل نمی زاریم ما که در اختیار شما هستیم


نرگس
ساعت17:02---15 شهريور 1390
سلام اهو جون یه چی بگم عجایب هفتگانه دنیا شد هشت تا.امروز برا اولین بار قید نیمروزو زدم رفتم نشستم کلی درس خوندم 170-80تا تست زدم جای تو خالی اصلا حال نداد ولی تحمل کردم ولی عوضش الان با خیال راحت اومدم چند دقیقه ای اینجا تفریح همونطور که تو (اون قسمت که با قرمز نوشته توجه)گفتم.اول خواستم قید این وبلاگو بزنم ولی دیدم دلم برات تنگ میشه.هر روز بعد اینکه درسام تموم شد مثل امروز بهت سر میزنم راستی از نیمروز امروز چه خبر کی را دعوت کرده بودند؟فعلا بای بای..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : نیما نیکبخت | تاريخ : پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:نیمروز,وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز,برنامه ی نیمروز شبکه ی سه,سایت برانامه ی نیمروز 3,www,nimrooz3,ir,شبکه ی 3, مهران مدیری,قهوه تلخ,نیمروزی ها,وبلاگ نیمروز,علی ضیاء,وبلاگ علی ضیاء,عکس علی ضیاء,روز مادر در نیمروز , دانلود کلیپ روز مادر نیمروز,نیمروز فیلم, فیلم روز مادر علی ضیاءعلی ضیاء و مادرش در نیمروز,لوگوی نیمروز, نیمروزی ها,عکس نیمروز,تقدیم به نیمروز,سید علی ضیاء,بیوگرافی علی ًیاء,بیوگرافی نیمروز,بخشی از هنر نمایی های سید علی ضیاء,خلاصه برنامه ی نیمروز,,دانلود فیلم کامل روز مادر,رو مادر,نیمروز روز مادر فیلم کامل,1390/3/18 نیمروز,خلاصه ی برنامه ی نیمروز ,خلاصه ی نوشته ی برنامه ی نیمروز,آمار وبلاگ,آمار نیمروز,آمار برنامه ی وبلاگ نیمروز,, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب