نیمروز از شبکه ی 3




    نیمروز از شبکه ی 3


   وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز از شبکه ی 3
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 335
بازدید کل : 16398
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2331
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» نیما

اول یه سلام گرم نیمروزی خدمت همه ی نیمروزی ها.

بعد اینکه یه برنامه ای حتما یه روز تموم میشه نیمروزم یکی مثل یه برنامه ی دیگه.

اینی که من گفتم منظورم نیمروز داره تموم میشه نیستا من اصلا نمیدونم کی تموم میشه.

 

اومدم بگم که اگه نیمروز تموم بشه ما باز به کارمون ادامه میدیم با یه تفاوت اونم اینه که دیگه به این وبلاگ up نمیشیم چون من،حمید،پرهام و فرهاد که دوستانم هستن داریم یه سایت طراحی میکنیم که پیشبینی میکنیم میون فارسی زبونا می ترکونه البته من html و script  و برنامه نویسیم کمی از دوستان ضعیفه من بیشتر به کار های گرافیگی میرسم.

البته مدیر گروه من هستم.

البته بعد از ماه محرم سایتمون رو افتتاح میکنیم.

خدمت با سعادتتون عرض کنم که اسم این سایت رو نیم ور انتخاب کردیم.

اصلا نگران یافتن ادرس هم نباشید چون قصد تبلیغات گسترده ای تو اینترنت را داریم به طوری که اگه به 5 سایت معتبر برید حداقل تو 2 تای انها بنر ما را خواهید دید.

 

با تشکر خدمت گذار شما نیما.



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:23---12 بهمن 1390
salam man ashegh nimrooz va ali zia hastam kheyily nimroozo doost daram

پریسا
ساعت23:33---7 بهمن 1390
گروه سیاه چیه؟

مرجان
ساعت13:43---29 دی 1390
سام علیک اجازه هست ما هم بیاییم اگه بذارین چاکر همتون هستم راستی من عضوی از گروه سیاه هستم

بماند
ساعت20:34---17 آذر 1390
محمد صادق کودوم خریه ؟
من میگم به جای بحث کردن در مورد این چرت و پرت ها در مورد برنامه ها صحبت کنید .



نرگس
ساعت14:38---15 آذر 1390
جواب مارو ندادی اون روزی که اون دختره بسیجیه بود رو واسه دانلود می زارین یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت14:00---13 آذر 1390
سلا خواستم یه سوال خیلی خصوصی از اقای ضیا بپرسم ولی چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟="http://loxblog.com /images/smilies/smile%20(24).gif" width="18" height="18">

زهرا
ساعت20:22---12 آذر 1390
سلام پریسا هستی؟؟؟

زهرا
ساعت18:22---12 آذر 1390
راستی ممنون آقا نیما که میذارین

زهرا
ساعت18:22---12 آذر 1390
یه سوال آقا نیما چرا عکسایی که به دلخواه آپلود میکنیم باز یا دیده نمیشن؟؟؟

زهرا
ساعت18:18---12 آذر 1390
بااجازه تون آقا نیما:
خوش اومدی رکسانا جون معلومه که به جمعمون میپذیریمت


رکسانا
ساعت17:46---12 آذر 1390
سلام.آقانیما من تازه به وبلاگتون اومدم یعنی پیداکردم خوشحال میشم منم به جمع خودتون اضافه کنین میشه؟؟؟؟؟
راستی وبلاگتون خیلی توپه و20.


بماند
ساعت17:33---12 آذر 1390
آقا نیما محمد صادق دیگه باز کیه؟؟؟؟؟؟///
من اونی که میگی نیستم
ضایه هارو وام میدن


نرگس
ساعت12:35---11 آذر 1390
اگه می شه دانلود اون قسمتی رو که اون دختر بسیجیه پرو توبرنامه بود و خود شیرینی میکرد بیارین راستی وبلاگ شیک و خوشکلی دارین

زهرا
ساعت11:38---10 آذر 1390
ببخشید مسابقه رولت خوری

زهرا
ساعت11:37---10 آذر 1390
آقا نیما میشه برنامه ای که با آقای فروتن مسابقه رولا خوری گذاشتن و برا دانلود بذارین؟؟پاسخ:پیدا میکنم میزارم

زهرا
ساعت11:32---10 آذر 1390
سلام کسی نیست؟؟

زهرا
ساعت19:11---9 آذر 1390
واقعا خانوم یا آقای بماند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بماند
ساعت17:57---9 آذر 1390
خود دانین بهتون گفتم که این نیمایه فقط دنبال دوست میگرده. بای
پاسخ:آقای بماند یا اقای محمد صادق من خودم با برنامه ی نیمروز صحبت کردم گفتن اصلا اسمی به نام محمد صادق تو برنامه نیست اصلا من یه چیزایی در مورد نیمروز میدونم که هیشکی جز علی ضیاء و حامد جوادزاده نمیدونه مثلا شما میدونید سال بعد نیمروز 2 میاد بعدشم ما تو پرده ی ورود نوشتیم ""وبلاگ افتخاریه نیمروز"" ما نمیگیم با برنامه نیمروز در ارتباطیم ولی شما به دروغ میگید شما فقط ثابت کنید این حاشیه رفتن ها کار دستتون میده منم الان میگم محمد صادق پروفیلشو خوندم ابروشو میبرم. آخه به امار من چرا حسودی میکنید


samira
ساعت21:36---6 آذر 1390
booooooooooowwwwwwwwwwwwww balaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mashti hasti...!


آتنا
ساعت22:01---1 آذر 1390
موفق باشید

نرجس
ساعت18:32---1 آذر 1390
سلام وب خوبی دارین من دنبال نیمروزی ام که آرش برهانی مهمونش بود ندارینش؟
پاسخ:نه متاسفانه ولی منم میگردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : نیما نیکبخت | تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب