نیمروز از شبکه ی 3




    نیمروز از شبکه ی 3


   وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز از شبکه ی 3
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 16452
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2331
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» پروفایل

سلام دوستان نیمروزی چند روز پیش یکی از دوستان پروفایلمو خواسته بود نتوستم تو این وبلاگ بنویسم خلاصه لینک پرو فایلمو(درباره ی خودم) گذاشتم تو اون یکی وبلاگمه هر مایله بره ببینه

برای دیدن پروفایل من کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت9:40---2 مهر 1390
سلام اقا نیما خیلی سایت خوبی دارین لطفا اگه میشه یه سر به چت روم هم بزنید من هم مشهدی هستم خوشحال میشم با هم چت کنیم

آهو
ساعت10:52---28 تير 1390
آقا نیما اگه راستش رو بگم من آن عکس را از اینترنت برداشتم اسم شما را نوشتم که عکستون بیاد وقتی باز شد این عکس را از آنجا برداشتم اما منظور من این عکس است که میبینی.
پاسخ:آره این عکس منه دیگه تو پروفایلم ندیدید


آهو
ساعت17:52---18 تير 1390
خیلی خیلی عالیه.راستی خیلی خیلی خوشگلی آقانیما.
پاسخ:تشکر این عکس کیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : نیما نیکبخت | تاريخ : پنج شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب